De ce să returnez produsul și cum pot face asta?

Alegerea returnării produselor este personală, însă această trebuie să fie întemeiată.

Retururile sunt acceptate în cazul în care produsul prezintă defecțiuni cauzate de transport, de care suntem direct răspunzători sau dacă nu îndeplinește criteriile clientului prin defecte fizice.

Înainte de a returna un produs, te rugăm să ne contactezi pe e-mail la contact@creativstore.ro sau telefonic  . În cazul în care returul este acceptat, CREATIV va suporta cheltuielile de transport.

Produsul poate fi returnat în maxim 15 zile de la data primirii coletului, nu mai târziu. După ce produsul defect va ajunge la noi, clientul poate opta pentru înlocuirea produsului sau își va primi banii prin virament bancar la contul ales de el într-un termen de maximum 10 zile.

Cum pot evita să returnez un produs?

Returnarea produselor nu este un proces plăcut nici pentru tine, nici pentru noi.

Noi vom fi răspunzători de transport și de calitatea realizării produselor și te rugăm să nu îți faci griji în aceste privințe. Totuși, există câteva lucruri pe care le poți face pentru a te asigura că produsele tale vor fi exact cum ți le imaginezi:

  • Alege poze de calitate pentru personalizare – cu cât este mai clară și mai calitativă o poză, cu atât imprimarea ei va fi mai facilă, iar produsul final va arăta mai bine.
  • Fii cât mai specific cu detaliile pe care le dai – pentru a te asigura că primești niște produse care să fie 100% pe gustul tău, nu ezita să oferi cât mai multe detalii și să pui cât mai multe întrebări.